Torka bort dina tårar Ida

Denna dag har gått fort och jag har gjort något
varje minut vilket har varit bra för då har jag inte
orkat tänka och fundera så mycket.
Iallafall så tränade jag innan jag lunchade med Johanna och Kristina.
Sen var jag på sista spanskalektionen för detta läsår och sedan sista
dans lektionen. Blev att snabbt som tusan åka hem och duscha innan
jag åkte till stan igen för att gå på mina kusiners skolavslutning i stora kyrkan.
Efter det blev det mat, glass, kortspel och glee hos de :)


Fattar ni hur sjukt fort detta år har gått?
Jag menar, jag går ut tvåan imorgon vilket
betyder att jag börjar mitt sista år till hösten!
Känns så overkligt men jag tror att det kommer
bli ett otroligt roligt och spännande sista år som
trea och student.


Men först måste jag ta mig igenom denna sommar.
Och det börjar imorgon.



Såhär såg jag ut när jag gick ut nian, tänk att det är två år sedan.


/i

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0