I'm back!

Hej på er!!

Jag har nästan glömt bort er godingar. Men sen sommarlovet
började har jag gjort något varje dag och inte haft någon blogglust
alls. Iallafall så har jag haft det bra. Det har varit skratt, tårar och massa annat!
Jag har haft en utekväll på marité med pojkvännen och hans vänner i början
av sommaren. Jag har varit på dop och på tjejkväll. Varit hemma och tagit det lugnt,
varit lite i stan. Men mest har jag umgåtts med Viktor, både hos honom och hos mig.
Så det har inte gått någon nöd på mig direkt. Jag har mått bra :)
Och jag har hunnit med att fylla 18 och firat det i dagarna tre också! ;)

Veckorna framöver har jag inget planerat och det ser inte ut som
att jag kommer spendera så mycket tid med Viktor heller eftersom
han jobbar så man får ta det som det är.

Mamma och jag ska iallafall kika på en utlandsresa ikväll så hoppas att vi hittar något i sista minuten!

kramar
/i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0