Det finns positiva saker i livet också

För er som inte vet så har jag blivit sambo.
Viktor har flyttat in hos mig, så nu är det hos oss.
Vi var på ikea igår och nu är det lite nya möbler och
andra små fina saker i lägenheten och det blev väldigt bra!
Så fint och mysigt :) Det gör att det känns bra att komma hem
på eftermiddagarna efter skolan, man har en fin lägenhet att komma
hem till och världens bästa pojkvän finns där som man får träffa och mysa
med varje dag. Och jag tycker det ska bli roligt att börja i skolan igen :)  
Ibland är livet helt underbart!
(Även fast jag inte har några pengar, behöver höstkläder och vill ha ett intresse som jag brinner för)


/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0